fredag 23. mai 2014

Regnbyger og tropevarme


Fredag ettermiddag med høy luftfuktighet og 25 grader, som i syden! Padlet i kortermet og nøt varmen. Vannet er nok blitt 15 grader. Ved Ljansbruket passerte jeg en svømmer i drakt som var på langtur. Sikkert en triathlon utøver.


Regnskuren med litt vind kom som ventet, og da var jeg ved Ingierstrand. Det var på med Kokatat Storm cag, og da kan det regne så mye det vil. Jeg er veldig fornøyd med å ha den lett tilgjengelig i kajakken, på turer når regnet kan komme. Bare å tre den over vest og alt.

Jeg koser meg!


Måker og andre sjøfugl ligger å ruger på harde livet. Jeg så Kanada gjess med store unger i dag. De må ha startet tidlig og vært heldig med den varme våren.



Etter regnskuren ble det lange tarmer med blomsterstøv. Som å padle i en tynn suppe!


1 kommentar: