tirsdag 25. oktober 2016

Til FRAM og tilbake

Fin runde i dag til FRAM museet og tilbake. Fikk 2 makrell underveis og en wobbler i tap!

Gråvær og stille, fine 7 grader med tørrdrakt og ull.

Color line på vei ut. Lindøya til venstre og Hovedøya til høyre.

Nesoddfergen måtte jeg vente litt på før kryssing over til FRAM.
FRAM museet sett fra kajakk :-)

Og her med vakre Svanen i forgrunnen.

På vei mot Langøyene krysser jeg skipsleden til Sjursøya. Måtte vente litt for å la dette skipet passere før kryssing.
Klassisk bilde av skarv. Ærfugl så jeg ingen av, så de har nok dratt ut på havet.
Det ble to fine makrell på turen og en sel som på 10 meters hold tittet opp, mens jeg holdt på med fisken. Rakk ikke å ta bilde.

Bryggen på Ormsund var tatt i bruk som båtplass. Håper ikke det blir lenge.
Takk for hyggelig prat Thomas. Send meg en melding hvis du vil ha padlefølge utover høsten. Jeg holder på til frosten kommer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar