torsdag 4. april 2019

Huk og Husbergøya

Fin runde i sløret sol og lett bris fra nordøst, ca 8 grader.
Ca 18 km og 3 timer herlig padling.

Vannet ser fortsatt veldig klart ut ...


... men en del partikler er det, og snart kommer vårløsningen med
mer grums.

Her ved Bleikøya padlet jeg over på forrige tur, så veldig lavt vann i dag.

Kanonene på Hovedøya klar til å forsvare Oslo!

Turister og barnehager på sjøfartsmuseet.

Innenfor Herbern var det bare tørt land. Første gang jeg har sett.

Huk, stille og nesten ingen besøkende.

På Nakholmen hadde Canada gjessene lagt egg og hveste når
jeg tråkket dem for nærme. Så måker på andre øyer som også lå på redet.

En som ikke klarte seg gjennom vinteren.

Langøyene har fått sine første telt for å holde av plass.

Gi bud! Henger under broen til Malmøya.

2 kommentarer:

  1. Jeg har god informasjon til alle på dette forumet. Har du hørt om en stavebesetning som heter Dr Ogundele? Denne mannen brakte mannen min tilbake som forlot meg i 7 år bare på 24 timer med kreftene, jeg heter Isabella. Han er ekte, kontakt ham på sin WhatApp eller Viber Chat: +27638836445. Han er mektig.

    SvarSlett
  2. Ahojte, všetci, pozornosť! Ak niekoho milujete a záleží vám na tej osobe, urobíte všetko pre to, aby ste boli s tou osobou, moja bývalá priateľka ju tak veľmi milujem, keď sme ich rozišli, nikdy o nej neprestanem myslieť, musím urobiť niečo, aby som ju dostala späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako sa vrátiť späť milenec, to bolo, keď som videl doktora Lomi, koľko ľudí hovorí o tom, ako privádza späť svojho milenca, kontaktoval som doktora Lomi na WhatsApp, vysvetlil som mu všetko a obsadil kúzlo na moju bývalú priateľku, ktorá mi ten istý deň zavolala a začala mi prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichot ma viac, ako predtým, kontaktujte Dr. Lomi dnes na čísle WhatsApp +2349034287285 alebo môžete mu poslať e-mailom; lomiultimatetemple@gmail.com je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať kvôli pomoci.

    SvarSlett