mandag 31. august 2009

Mandag 31/8 Hviledag - ryddedag - ordne dag...

Etter 3 timers søvn var jeg klar til ny dyst. Først ajourføring av blogg, tenker på mitt publikum :-).
Etter en tid savnet NE sitt liggeunderlag. Via internett fant han huset som lå rett ved opptakingsplassen i går, sporet opp navnet på beboere og ringte. Jo da, han fant liggeunderlaget på stranden. Han syntes vi var heldige med at underlaget ikke hadde drevet av gårde. Greit med internett.
Beitostølen i dag er lavt skydekke, regn, regn, reg.....    Håper på bedre vær i morgen. Vi planlegger Bygdinvannet på 3 dager, men har alternativer åpne.
Middag lages og dag skal vi ikke ha fisk...., samtidig som vi forventer å få ørret de neste dagene. Nå skal det sies at vi har drømt om laks på kroken i 14 dager, så vi får se.
Her jeg sitter, ser stuen ut som ett tørkerom, organisert kaos.

2 kommentarer:

  1. Hei igjen. Jeg har visst falt ut av schedulen ??? Har dere forlatt norvestlandet og kjørt tibake til Beito ?? OK Jeg er med. Siden du ikke skal ha mer fisk Truls så må jeg minne deg på at ørret også er fisk. Kan anbefale Peppes Pizza nede i sentrum

    SvarSlett
  2. Her går det unna! Padle Bygdin blir vel en våt å blåsende fornøyelse. Håper varmluften som kom inn natt til Tirsdag fortsetter. Trodde nesten at det skulle begynne å sne i helgen ;)

    SvarSlett