torsdag 23. august 2018

Testing av Packcraft fra Kipara

Turen gikk til Østmarka for testing av Packcraft , model Kipara
som jeg hadde lånt av Gudbrand.

Oppblåsing med pose og litt med munn gikk greit.
Glad jeg hadde prøveblåst den hjemme før dagens tur.

Packcraften har trekk som jeg rullet opp foran.


Jeg valgte å lage en provisorisk åresnor - en gammel vane fra kajakkpadlingen.

Med bena under sekken fikk jeg en fin sittestilling for padling og fisking.

Padleåren en 4 delt kajakkåre kunne gjerne vært ennå litt lengre, men den ga bra fremdrift og styring.

Litt matauk til middag ble det også!
Morsomt å få ørret, abbor og mort på samme spinner når jeg kastet på samme sted.
Ikke store fiskene, men middag blir det.

Litt lunsj må til etter testturen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar